** Eastern Beauty in the Spotlight **

Eerstvolgende bestelling: 29 juni (bestelling doorgeven vóór 28 juni 20.00 uur)
Wil je voortaan mijn nieuwsbrief "Ingridcards & News" ontvangen? Meld je dan hier aan.



Hoi allemaal,
Vandaag een kaartje met mijn "Product in the spotlight": de Eastern Beauty Bundle


Deze set uit 1001 nachten, heeft ook 1001 mogelijkheden, zoek maar eens op Pinterest en je ziet ontzettend veel ideeën voorbijkomen.
Als je deze bundle bij me bestelt in de maand juni krijg je er van mij een setje 6"x6" Eastern Palace Specialty Designer Series Paper bij! (deze actie geldt alléén bij Ingridcardsandmore)

En dan nu mijn kaart:


Met de stansen uit de bundel heb ik uit een Whisper White kaartje van 14,3 x 10 cm, vijf verschillende cirkels gestanst. Daarachter plakte ik alle nieuwe InColors 2017-2019, om deze op één kaart te kunnen laten zien. De basiskaart is ook wit.

De teksten komen ook uit de bundel, de gebogen teksten passen precies op de ronding van de grote cirkel.

Wat heb jij er al met deze bundel gemaakt?

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties

  1. Leuk kaartje Ingrid! Mooi gedaan met alle nieuwe kleurtjes op èèn kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten