** Sneak Peek: Happy Birthday **

Eerstvolgende verzamelbestelling: 15 mei, bestelling doorgeven 14 mei vóór 20.00 uur

Wil je mijn nieuwsbrief Ingridcards & News voortaan in je inbox ontvangen? 
Klik dan hier om je aan te melden.

Hoi allemaal,
Vandaag weer een leuke sneak peek voor jullie van een product uit de nieuwe catalogus: De Happy Birthday Thinlits (te verkrijgen vanaf 1 juni).



Ik was er meteen helemaal weg van en heb hem meteen met mijn pre-order mee besteld! Het idee voor deze kaart zag ik op #OnStage2017, maar helaas weet ik niet wie het origineel heeft bedacht. Mijn kaart is niet exact hetzelfde maar heb ik gecased (Copy And Selectively Edit).

Heb je die sprankelende nieuwe kleuren gezien? Ik vind ze echt prachtig mooi! En die namen weer:
Tranquil Tide, Powder Pink, Fresh Fig, Lemon Lime Twist en Berry Burst (volgorde van de stroken op mijn kaart). Ze passen erg mooi in de regenboog van kleuren die we standaard in de collectie hebben. Ik ben benieuwd welke kleuren combinaties jij er mee gaat maken :).


Maar mijn kaart dus, hou jij ook zo van puzzelen? Dat is mooi, want dat mag je doen bij deze kaart!
Ik heb een stuk Whisper White als achtergrond onder de stroken cardstock gebruikt. De stroken zijn 2 cm breed en er passen dus precies 5 stroken op een stuk cardstock van 10 x 14,3 cm. Deze plak je vast met Tombow. Daarna kan je de Happy Birthday uitstansen met de Big Shot. Bewaar alle kleine stukjes die eruit vallen goed, want daarmee mag je puzzelen! Plak nu de stroken op de basiskaart (Fresh Fig).
Daarna stans je uit Whisper White dezelfde tekst uit en deze plak je in de opening die is ontstaan in je stroken papier. De stukjes die uit je letters kwamen, kun je nu in de openingen plakken van de tekst.
Het is een heel gepuzzel, maar het resultaat is echt super leuk!

Ga jij het eens proberen? O, en wil je weten wat ik met de gekleurde, uitgestanste "Happy Birthday" heb gemaakt? Kijk dan komende woensdag op mijn blog :)

Creatieve groetjes,
Ingrid

Ps. Heb jij al gezien dat ik een beginnerscursus "Stempelen" aanbiedt? 
Kijk maar eens hier voor meer informatie.

Reacties

  1. Super leuk Ingrid! Ik heb de stans gisteren binnen gekregen, ik ga ook puzzelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten