**Ieekkk, een Sneak Peek!**

Eerstvolgende bestelling: Maandag 24 april (tevens laatste mogelijkheid om retired items te bestellen)

Hoi allemaal,
Hier ben ik dan, met een Sneak Peek uit de nieuwe catalogus! Ik had het geluk dat ik bij #OnStage2017 was, want daar kregen we allemaal deze super leuke set...Bike Ride heet hij en is dus te bestellen vanaf 1 juni :).



De kaart die ik heb gemaakt, heb ik ondertussen aan mijn jarige mama gegeven, dus ik kan hem met een gerust hart laten zien ;).



De basiskaart is Whisper White, mijn favoriete stempelpapier en ook nog stevig genoeg voor een goede basis. De blauwe kleur is Island Indigo. De afbeelding heb ik met Memento Tuxedo Black gestempeld en ingekleurd met de Stampin' Write Markers (Crumb Cake voor het mandje en Island Indigo voor de details van de fiets). Het hele frame van de fiets heb ik bewerkt met de Clear Wink of Stella Glitter Brush, een echte "moetjezekerwetenhebben" product!

De tekst komt uit de Balloon Celebration set en de wolkjes stanste ik uit met de 
Met de Aquapainters en de twee kleuren Crumb Cake en Soft Sky, maakte ik een simpele watercolor achtergrond.

Wat denk jij ervan? Ga jij deze set op je verlanglijstje zetten?

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties