You can Create it #6 Banners

Hoi allemaal,

Wat een drukte hier in huis...We zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze verhuizing die eind augustus gaat gebeuren. Dus lekker knutselen is erg weinig aan de orde. Gelukkig heb ik deze maand nog 3 workshops gepland staan, dus dan een goed excuus om met mijn hobby bezig te zijn ;)

Nu dan mijn kaartje welke gemaakt is met een envelop van de You can Create it challenge.
Deze keer had ik weinig inspiratie (door alle omstandigheden thuis) en ben er niet echt tevreden over...Maar ja, ook geen tijd om het nog aan te passen :), dus hier issie dan... Omdat één van de banners in de envelop wat gekreukte hoekjes had, heb ik die van de anderen ook maar gekreukt.
Op het vellum heb ik met witte inkt gestempeld en daarna met clear embossingpoeder de tekst geëmbost. Een strikje van wit lint, het sequin trim eraan en een paar losse sequins voor een speels effect.
De tekst onderaan is op de foto wat moeilijk te zien, maar daar staat: "you did it!". Leuk voor een kaartje voor een geslaagde dacht ik zo ;)
Als laatste afwerking heb ik een gedeelte van de kaart gepaperpierced (kleine gaatjes geprikt).















































De gebruikte materialen:
(niet op foto: paperpiercing pack, embossingpoeder, versamark, heattool)
























Groetjes Ingrid
Ps. Wil je graag op de hoogte blijven van al het nieuws? Like dan mijn Facebookpagina!


Reacties