Cupcake Party - part2

Hoi allemaal,

Vandaag deel twee van mijn Cupcake Party. Voor deze kaart liftte ik mee op een creatie van mezelf (en een beetje veel uit de Sale a Bration folder van afgelopen jaar).
Dit was mijn origineel:


En dit is de Cupcake Variant. 





































De basiskleur is Cucumber Crush, met daarop het dessinpapier "Cherry on top". Verkrijgbaar in de maat 6"x6" (ongeveer 15x15cm). Welke ideaal is om te gebruiken op kaarten of voor Project Life.
Verschillende strookjes dessinpapier, waarvan ik de uiteinden met de "Banner punch" als vlaggetjes heb gemaakt.
Als laatste een label (Note Tag Punch) met een cupcake, een tekst uit de set "Bravo" en mijn lift was klaar!

Tot snel maar weer!
Groetjes Ingrid

Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties