You can create it #4 Something borrowed

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een ontzettend leuke you can create it - creatie (al zeg ik het zelf ;)).

Toen ik  het pakketje binnen kreeg, kon ik niet wachten om aan de slag te gaan! Wat een gaaf papier en mooie embellishment (ik heb deze meteen maar even in de weekly deals een tijdje terug besteld). Je kunt ze nog bestellen tot 1 juni!
In het pakket zat:
- een basiskaart Sahara Sand
- een stuk Something Borrowed dessinpapier
- een stukje Whisper White waar hartjes uitgestanst waren & de losse hartjes
- een stuk Organza Ribbon
- een something borrowed embellishment



Met al die huwelijkse termen leek het me erg passend een kaart te maken voor een nader te bepalen stel wat zal gaan trouwen (je kunt maar iets op voorraad hebben toch?).
Het grote embellishment zorgt al voor wat bling, maar op een bruiloft kan je niet genoeg bling hebben, dus nog wat extra jewels toegevoegd.
De kleine hartjes die in het pakketje zaten, heb ik aan de binnenkant geplakt op het stuk lint wat ik overhield (ons bin zunig!) Dus ik heb echt alles uit het kitje opgemaakt. De hartjes heb ik wel allemaal gesponst met Sahara Sand inkt. En zoals ik in het begin al zei, ik ben erg tevreden over het eindresultaat!



Tot snel! Mijn volgende blogbericht (9 mei) staat in het teken van de inspiratiepagina van Team Utopia! Ben jij al volger? Ik zal bij deze ronde een leuke prijs ter beschikking stellen, doe ook mee!!

Groetjes Ingrid

Reacties

Een reactie posten