Geboortekaartje

Hoi allemaal,

Voor de weekly deals klik hier!

Vandaag een kaart welke ik maakte voor een collega. Ik gebruikte het geboortekaartje als inspiratie.




Ik vind het leuk om een kaart echt persoonlijk te maken. Deze keer stonden de kleuren en sterren natuurlijk centraal. De naam heb ik gemaakt met de klei van Stampin' Up! een lichtgewicht klei (ideaal voor kaarten en layouts). Ik heb een mal gebruikt:















Je laat de klei goed drogen en haalt het dan uit de mal. Je kunt de letters en figuren opplakken met vloeibare lijm. Super om mee te werken.
De witte achtergrond heb ik geƫmbost met een embossingfolder, ik heb daarna het papier andersom vastgeplakt, dus dat de sterren niet erop liggen, maar erin, leuk effect.

Verdere gebruikte materialen zie je hier:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Bedankt voor het lezen van mijn blog ;)

Groetjes Ingrid

Reacties