Stempelset: Hopeful Thoughts

Hoi allemaal,

Omdat vorige week de nieuwe catalogus uitkwam, heb ik ook mezelf maar op wat leuks getrakteerd! Ik wilde al een hele tijd deze stempelset aanschaffen en nu heb ik dat dan ook gedaan!

De basiskaart is Baked Brown Sugar, de 2e laag is Early Espresso en daarop weer BBS. De boom en tekst  en de randen ook in Early Espresso inkt. De achtergrond van de boom heb ik gemaakt met de aquapainters.
Als laatste een lint (Crumb Cake) om de bovenste laag gewikkeld en alles vastgeplakt.
Ik had deze kaart gemaakt om de voor mij nieuwe set uit te proberen. Helaas kan ik hem ook al meteen versturen naar een collega van me. Je hoopt ze nooit nodig te hebben, maar het is altijd handig om wat condoleance kaarten op voorraad te hebben!

Wil je nog wat bestellen van de weekly deals? Ik ga morgenavond bestellen, dus pak die kans! Ik ga deze keer voor het zilver vellum, de gold sequin trim en de Neutrals knopen en heel misschien de Mosaic Punch! En jij?!?



Fijne avond nog allemaal!

Groetjes Ingrid









Reacties

  1. Mooie stemmige kaart zeg, die kleuren passen mooi bij elkaar! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten