Roze wolk?

Hoi allemaal,

Geïnspireerd door een aantal zwangeren binnen de vrienden en bekenden club, een vrolijk roze kaartje.
Ik wilde mijn nieuwe aquapainters even uitproberen. Wat een leuke dingen! Je vult ze met water en kan met je gewone inkt een waterverf effect maken. Je drukt als je stempelpad dicht is een keer op het deksel, aan de binnenkant zit dan een beetje inkt, deze kan je met de aquapainter "opnemen" en er dus mee schilderen.





























De dieren (Zoo Babies) zijn met Versamark gestempeld en later geëmbossed met clear embossingpoeder.
Daarna ben ik er met de aquapainter met van onder naar boven Sahara Sand, Calypso Coral en Blushing Bride inkt overheen gegaan.
Dit noemen ze een Emboss-resist techniek, dus eerst embossen en dan later met inkt er overheen gaan. Om ervoor te zorgen dat de afbeelding dan echt goed wit is, ga je er nog even met een tissue overheen om overtollig inkt weg te vegen.
Het is een ontzettend leuke techniek, die ook aanstaande woensdag in mijn workshop uitgelegd wordt. Dus mocht je interesse hebben, je mag je nog opgeven!

De strik heb ik ook zelf gemaakt van Blushing Bride lint en een knoopje van Stampin' Up!.
Toen alles opgeplakt en gemat op dessinpapier. Als laatste nog stiksteekjes getekend met de aquapainter en Sahara Sand inkt en de tekst gestempeld in dezelfde kleur.

Ik vind hem leuk, jullie? Ik ga binnenkort ook maar eens een blauwe variant maken!

Groetjes en nog een fijne 2e Pinksterdag!

Ingrid

Benodigdheden:









Reacties

  1. Creatieve blog, zeg! Tja, dit onderwerp trekt natuurlijk direct mijn aandacht ;)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ursula,

    Leuk dat je even een kijkje kwam nemen! Tsja een echte roze wolk voor jullie hè?!?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten