Libellen...libellen...libellen...

Ik ben flink geïnspireerd door een aantal blogs wat ik ondertussen volg - mijn dank is groot ;)!
Dus ik ben aan de slag gegaan; het resultaat: 3 totaal verschillende kaarten, maar wel met 1 onderwerp (een stempel die ik afgelopen kerst cadeau heb gekregen) jullie raden het al: de libelle!
Als eerste een algemene gefeliciteerd kaart, erg CAS al zeg ik het zelf!


Gebruikte materialen:
- Kraftpapier voor de kaart
- Witte papier: pergamijn tussenvel van een fotoblad
- Stempel van Katzelkraft (Libellule)
- Witte inkt van Hero Arts (Unicorn)
- Stempel: gefeliciteerd van Different Colors
- Dubbelzijdig tape

Daarnaast een condoleance kaart, ik zie dat de rechtse libelle wat hoger op de kaart had gemogen, maar ik bedacht me pas later hoe ik het papier erop wilde plakken...Volgende keer toch even aanpassen...Ik heb de libellen eerst gestempeld met Versamark en later met metallic platinum embossingpoeder bewerkt.
















Gebruikte materialen:
- Antraciet cardstock als kaart
- Dessinpapier van een blok waar ik de naam niet van weet helaas
- Kraftpapier van Tim Holtz
- Stempel van Katzelkraft (Libellule)
- Stempel: een troostend woord van Joycrafts
- Stempel: kleine libelle: Hero Arts
- Inkt: zwart: Memento Tuxedo black
- Versamark/Wow embossing poeder: Metallic Platinum
- Dubbelzijdig tape
- Heattool

En als laatste dan maar een iets vrolijker kaartje. Ik heb de libellen zo opgeplakt dat de vleugels iets omhoog staan, alsof ze "echt" vliegen. Verder als afwerking een dun lijntje getekend met een zwarte fineliner.

 Gebruikte materialen:
- Kaart: Wit parelmoer
- Hele dunne fineliner zwart (0,1)
- Stempel: van Katzelkraft (Libellule)
- Stempel: Hoera.. van Joycrafts
- Inkt: zwart: Memento Tuxedo black
          rood/groen/blauw van Colorbox Petalpoint
- Dubbelzijdig tape

Reacties